fredag 30 november 2012

V 48

Hej!

Det blev en kort vecka för mig. Min yngsta dotter Vera fick feber och jag var för en gångs skull hemma och "vabbade". Ganska exotiskt faktiskt.

Klassen klarade sig förstås utmärkt utan min närvaro. Enligt Anita skötte alla sig exemplarisk under Adventsfirandet i kyrkan.

De tre dagar jag var på plats fortsatte annars på inslagen väg. Måndag pratig och stojig, resten tyst och koncentrerat. 

I onsdags ställde vi in uteskolan pga s##tväder. Vi hade istället stationsövningar tillsammans med Girafferna. Vi pratade om längd/vikt/vad flyter/sortering. Riktigt kul, mer sådant! 

Nästa vecka blir det två utflykter. Måndag till biblioteket och torsdag till Munkhagskyrkan.

Hoppas ni får en trevlig vinterhelg!
/Ken   


Ia fick besök i måndags. De flyttade sedan till rektor Nina tror jag...


Konstverk i sanden.


Många ord och namn på G och H.


"Tio minuter sedan byte!"


Geometrikonst


Geobräden


Mysig innefika pga...


...DETTA!!!


Ett vindskydd är bra att ha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar